15.7 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Joe Biden: Μία κρίσιμη καμπάνια


Του Μελέτη Ανανία,

Τι χρειάζεται ένας πολιτικός, για να είναι επιτυχημένος; Η κοινή λογική προτείνει πως, για να είναι επιτυχημένος ένας πολιτικός, αρκούν λογικές θέσεις πάνω σε θέματα που απασχολούν τους ψηφοφόρους και μία σταθερή προσωπικότητα, στην οποία ο πολίτης μπορεί να στραφεί στις πιο δύσκολες στιγμές. Λέγοντας, όμως, πως οι λογικές θέσεις και η σταθερότητα αρκούν, οδηγούμαστε σε μία προσέγγιση επιεικώς ιδεαλιστική, ιδίως όταν μιλάμε για την αμερικανική πολιτική σκηνή. Σε μία χώρα στην οποία η αγορά και το χρήμα είναι μεγαλύτερη δύναμη από την ίδια την κυβέρνηση, ακόμα και στην εκλογική διαδικασία, το χρήμα μιλάει. Με πολλούς Αμερικανούς να ζητούν μία εναλλακτική μετά από την τετραετία του προέδρου Trump, ο πρώην αντιπρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Joe Biden, λαμβάνει την οικονομική στήριξη των ψηφοφόρων που θα υποστηρίξουν αυτόν και την Kamala Harris τον Νοέμβριο. Αυτή την χρηματική βοήθεια, λοιπόν, είναι διατεθειμένος να αξιοποιήσει στρατηγικά μέχρι και το τελευταίο… cent.

Democratic presidential candidate former Vice President Joe Biden and his running mate Sen. Kamala Harris, D-Calif., arrive to speak at a news conference at Alexis Dupont High School in Wilmington, Del., Wednesday, Aug. 12, 2020. (AP Photo/Carolyn Kaster)

Από την αρχή της καμπάνιας του, ο Joe Biden έχει μαζέψει, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από το “Money Tracker” του NPR, πάνω από 633 εκατομμύρια δολάρια για τους εκλογικούς του σκοπούς. Στο τέλος του Ιουνίου, είχε 108 εκατομμύρια «ανά χείρας», που είναι μόνο 5 εκατομμύρια λιγότερα από όσα είχε ο πρόεδρος Trump την ίδια χρονική περίοδο. Σε μία εποχή που τα συνηθισμένα “fundraising events” του ίδιου του Δημοκρατικού Κόμματος και των διαφόρων ανεξάρτητων ομάδων, που αποσκοπούν στην εκλογή του Joe Biden, δεν μπορούν να διεξαχθούν, ο κόσμος φαίνεται να υποστηρίζει τον υποψήφιο με άλλους τρόπους, κυρίως μέσω του διαδικτύου. Η στήριξη του κόσμου φάνηκε, ιδίως μετά την επιλογή της Kamala Harris για υποψήφια αντιπρόεδρο, γεγονός που την έκανε την πρώτη Αφροαμερικανίδα γυναίκα υποψήφια γι’ αυτή τη θέση. Η απόφαση αυτή προσέφερε μία σημαντική βοήθεια στην καμπάνια Biden, καθώς βοήθησε στο να μαζευτούν 26 εκατομμύρια μέσα σε μία ημέρα.

Όσον αφορά την στρατηγική της καμπάνιας του Joe Biden, φαίνεται πως δεν θα βασίζεται, δεδομένων των περιστάσεων, στις «φυσικές εμφανίσεις», αλλά στην πολιτική διαφήμιση. Το φθινόπωρο, έχει υπολογιστεί πως η καμπάνια θα επενδύσει σε πολιτικές διαφημίσεις αξίας 280 εκατομμυρίων δολαρίων. Εξ’ αυτών, τα 220 θα πάνε σε τηλεοπτικές διαφημίσεις. Τα υπόλοιπα 60 θα επενδυθούν σε ψηφιακές διαφημίσεις, όχι μόνο σε μορφή “banner” σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και σε πλατφόρμες “streaming”, όπως είναι το Netflix και το Hulu. Ο προϋπολογισμός του Joe Biden για πολιτικές διαφημίσεις είναι σχεδόν διπλάσιος από αυτόν του Ρεπουμπλικανού του αντιπάλου, του προέδρου Donald Trump. Η αξία της διαφημιστικής εκστρατείας του προέδρου Trump έχει εκτιμηθεί σε 147 εκατομμύρια δολάρια. Οι πολιτικές διαφημίσεις, σύμφωνα με τη διευθύντρια της καμπάνιας για την εκλογή του Joe Biden, θα αποσκοπούν στο να παρέχουν τα απαραίτητα «εφόδια», για να μπορέσει ο κόσμος «να ψηφίσει, να ψηφίσει νωρίς και να ψηφίσει με ασφάλεια».


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ


Μελέτης Ανανίας

Γεννήθηκε στη Ρόδο το 2000. Είναι φοιτητής στο τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια προσομοίωσης διεθνών φορέων, στα οποία απέσπασε δύο βραβεία.

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Μελέτης Ανανίας
Μελέτης Ανανίας
Γεννήθηκε στη Ρόδο το 2000. Είναι φοιτητής στο τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια προσομοίωσης διεθνών φορέων, στα οποία απέσπασε δύο βραβεία.