33.2 C
Athens
Πέμπτη, 25 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΠολιτισμόςMaestro (2024): Μας άγγιξαν τα τρία πρώτα επεισόδια της πολυαναμενόμενης δεύτερης σεζόν;

Maestro (2024): Μας άγγιξαν τα τρία πρώτα επεισόδια της πολυαναμενόμενης δεύτερης σεζόν;


Της Νικόλ Καστόρα,

Τελικά πέρασε γρήγορα ένας ολόκληρος χρόνος, και μαζί του έφερε πολλά καινούρια γεγονότα, ιδέες, απόψεις, δημιουργίες… και κάπως έτσι προβλήθηκε και η δεύτερη σεζόν της σειράς Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Έχοντας προκαλέσει τεράστιο ντόρο, ήδη από την πρώτη σεζόν, κυρίως για το ότι ήταν η πρώτη ελληνική σειρά που εντάχθηκε στην παγκόσμια πλατφόρμα του Netflix, είναι λογικό οι εκατομμύρια θαυμαστές της να την ανέμεναν με τεράστια αγωνία. Άξιζε, όμως, τελικά τον κόπο; Έφτασε τις υψηλές προσδοκίες του κοινού; Άγγιξε τα συναισθήματά μας; Μάς απέδειξε πως πολλά στερεότυπα πρέπει να καταρριφθούν και να πάμε παρακάτω; Ή μήπως ακολούθησε τη φυσική ροή μίας ιστορίας που απλά έπρεπε κάπως να ολοκληρωθεί; Τα τρία πρώτα επεισόδια (που προβλήθηκαν στο mega, ενώ ολόκληρη η σεζόν υπάρχει στο Netflix) μάς δίνουν μια πρώτη απάντηση στα όσα προειπώθηκαν, χωρίς όμως ακόμα να έχουν φθάσει στην κορύφωση.

Επεισόδιο 1: MOTHER

Το πρώτο επεισόδιο της σειράς είναι καθαρά γυναικεία υπόθεση! Τρεις γυναίκες, τρεις τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες, καθώς άλλες φορές εξωτερικεύουν και άλλες φορές εσωτερικεύουν τα όσα αισθάνονται που όμως όλες έχουν ως κοινό παρονομαστή το παιδί τους. Κάθε μητέρα, αν και πνίγεται από το δικό της φορτίο, προσπαθεί, όσο δύσκολο και να είναι, να φτάσει και να αγκαλιάσει το παιδί της. Η Σοφία (Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου), η οποία πάσχει χρόνια από κατάθλιψη, αφού είναι ένας άνθρωπος που δεν έμαθε ποτέ να διεκδικεί τα θέλω του, βρίσκεται σε αδιέξοδο, καθώς το παιδί της διέπραξε ένα τραγικό έγκλημα, χωρίς να το θέλει και για εκείνη, μοιάζει αδύνατο να μπορέσει να το βοηθήσει. Η Αλεξάνδρα (Στεφανία Γουλιώτη) από την άλλη, περιμένει το πρώτο της παιδί, το οποίο δεν είμαστε βέβαιοι αν το αγαπάει πραγματικά, ή αν απλώς επέλεξε να το γεννήσει, γιατί απλά δεν άντεχε στην ιδέα πως δεν θα αποκτούσε και αυτό στη ζωή της, μαζί με όλα όσα αδίστακτα καθημερινά κερδίζει.

Πηγή εικόνας: protothema.gr

Ο Ορέστης (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) δέχεται να μεγαλώσουν μαζί το παιδί, χωρίς να έχουν καμία απολύτως άλλη επαφή. Όσο για τη Μαρία (Μαρία Καβογιάννη), η οποία προσπαθεί να διαχειριστεί το συναίσθημα της χαράς που αισθάνεται, εξαιτίας της εξαφάνισης του κακοποιητικού συζύγου της, ο οποίος κακοποιούσε την ίδια και τον γιο της (Γιάννης Μπένος). Και οι τρεις γυναίκες υποδύονται εξαιρετικά τους ρόλους τους. Η Τριανταφυλλίδου ξεχωρίζει για τη συναισθηματική και αισθαντική της υποκριτική, η Γουλιώτη υποδύεται άριστα την αντιπαθητική Αλεξάνδρα και κάνει ιδιαίτερη αίσθηση η υποκριτική της στη σκηνή της γέννας. Η ανέκαθεν αξιόλογη Καβογιάννη εντυπωσιάζει, ενώ η ταλαντούχα Χαρούλα Αλεξίου είναι απολαυστικότατη στο ρόλο της μοντέρνας γιαγιάς.

Ιδιαίτερα ξεχωριστή είναι η σκηνή της εξομολόγησης της προς την εγγονή της Κλέλια (Κλέλια Ανδριολάτου), η οποία συνειδητοποιεί πως τις ενώνουν πολλά περισσότερα από την αγάπη τους για τη μουσική. Δεξιοτεχνική και ευφυής, είναι η άρτια παρουσία του κακοποιητικού συζύγου (Γιάννης Τσορτέκης), ο οποίος γυρίζει από τον «κόσμο των νεκρών», προκειμένου να στοιχειώσει τη ζωή  του γιού του Γιάννη, αλλά και του αγαπημένου του, Αντώνη (Ορέστης Χαλκιάς), στο επόμενο επεισόδιο. Όσο για αυτό που όλοι περιμένετε… αν η Κλέλια και ο Ορέστης θα είναι τελικά μαζί… εκτός από μία έντονη ματιά, τίποτα άλλο δεν δίνει την απάντηση, όπως και σε κανένα από τα τρία πρώτα επεισόδια.

Πηγή εικόνας: in.gr

Επεισόδιο 2: ΖΟΥΓΚΛΑ

Το δεύτερο και καλύτερο επεισόδιο, μέχρι στιγμής, κυρίως εξαιτίας του απίστευτα ενδιαφέροντα νέου ρόλου της Ζωής (Αιμιλία Κεφαλά), αλλά και της άψογης σκηνοθετικής ματιάς των πλάνων. Η Κλέλια αποφασίζει, μετά από αρκετό καιρό, να πραγματοποιήσει το όνειρο της και να κάνει αίτηση στο Ωδείο Αθηνών, αν και γνωρίζει πως και ο Ορέστης θα διδάσκει εκεί. Και εκεί που πάει να το μετανιώσει, εμφανίζεται η Ζωή και της θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να ζούμε την κάθε στιγμή! Οι δύο νέες έχουν απίστευτη χημεία, καθώς είναι και φίλες στην πραγματικότητα. Η υποκριτική της Ανδριολάτου έχει ωριμάσει, με αποτέλεσμα ο ρόλος της Κλέλιας να έχει αποκτήσει μεγαλύτερη υπόσταση συγκριτικά με την πρώτη σεζόν. Η Κεφαλά, στον ρόλο της Ζωής, τραβάει τα βλέμματα, για αυτό και δημιουργεί έντονη ταραχή το ότι ο ρόλος της τελειώνει και σε αυτό το επεισόδιο. Αν και το επεισόδιο ονομάζεται «Ζούγκλα», γιατί περιγράφει τη βαβούρα της Αθήνας, τα πλάνα και η μοναδική σκηνοθετική ματιά του Παπακαλιάτη μαρτυρούν το τελείως αντίθετο.

Πηγή εικόνας: intronews.gr

Η ομορφιά της αθηναϊκής πόλης αποτυπώνεται στο έπακρο! Οι κεντρικοί δρόμοι φωτισμένοι από το σεληνιακό φως, ψαγμένα μπαράκια και εξαιρετικές μουσικές επιλογές, όπως η «Ανισόπεδη Ντίσκο» του Pan Pan, συνυφαίνουν μια μαγευτική ατμόσφαιρα. Τέλος, η καταληκτική σκηνή του επεισοδίου, στην οποία, αν και μιλούν η Κλέλια και ο Ορέστης, στο πλάνο φαίνεται η Κλέλια και μόνο τα χέρια του Ορέστη, ο οποίος φαίνεται πως θέλει να πιάσει τα δικά της, αλλά εν τέλει μένει στην αδράνεια. Η σκηνοθετική επιλογή είναι ευφυέστατη και κορυφώνεται εξαιτίας του ότι ακούμε μόνο τα λόγια της Κλέλιας και όχι τις απαντήσεις του Ορέστη. Η ένταση φτάνει στο πικ της, καθώς ο θεατής βιώνει έντονα τη θλίψη και την απογοήτευση της Κλέλιας.

Πηγή εικόνας: sportime.gr

Επεισόδιο 3: ΜΕΤΑΤΡΑΥΜΑ

Το επεισόδιο αυτό ξεκινάει πάλι με τη συνομιλία του Ορέστη και της Κλέλιας, μόνο που αυτήν τη φορά, ο φακός εστιάζει στον Παπακαλιάτη, καθώς ακούμε μόνο τις απαντήσεις και την οπτική του, χωρίς την αντίδραση της Κλέλιας, που είδαμε στο προηγούμενο επεισόδιο. Το τρίτο επεισόδιο προσπαθεί να αγκαλιάσει δύο λεπτά θέματα, τα οποία προκύπτουν από το μετα-τραύμα. Η Αλεξάνδρα βιώνει επιλόχειο κατάθλιψη, ένα θέμα πολύ ευαίσθητο, το οποίο μέχρι στιγμής προβάλλεται ρεαλιστικά από τη σειρά. Μένει να δούμε πως θα το αντιμετωπίσει κλινικά η Αλεξάνδρα στα επόμενα επεισόδια. Ωστόσο, δεν ισχύει το ίδιο για τη σκηνή στην οποία ο Αντώνης πέφτει θύμα ξυλοδαρμού, εξαιτίας ομοφοβικών συμπεριφορών. Η βιαιοπραγία περιγράφεται με κωμικό τρόπο, με αποτέλεσμα να χάνεται η βαρύνουσα σημασία της απάνθρωπης αυτής πράξης. Επίσης, ο Αντώνης φαίνεται να ξεπερνάει αμέσως το τραύμα αυτό, σαν να μην ήταν κάτι το τόσο σοβαρό και σοκαριστικό. Η Καβογιάννη και η Αλεξίου είναι απολαυστικότατες στις κοινές τους σκηνές, καθώς θα σας κάνουν να γελάσετε με την ψυχή σας. Η προσθήκη του ρόλου του αστυνομικού (Κώστας Μπερικόπολος) είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και αναμένουν να δούμε πως θα εξελιχθεί στα επόμενα επεισόδια, αφού ακόμα δεν κατέχει καθοριστικό ρόλο στην πλοκή. Άραγε, τι θα συμβεί στα επόμενα τρία επεισόδια;


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΗΓΗ
  • Maestro, youtube.com, διαθέσιμο εδώ. 

 

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Νικόλ Καστόρα
Νικόλ Καστόρα
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπουδάζει Φιλολογία στο Ε.Κ.Π.Α., κατεύθυνση ΜΝΕΦ. Γνωρίζει αγγλικά και ισπανικά. Ασχολείται με τη συγγραφή. Ο κινηματογράφος είναι το πάθος της, για αυτό και είναι μέλος του κινηματογραφικού τομέα του Π.Ο.Φ.Π.Α., στα πλαίσια του οποίου ασχολείται με τη σκηνοθεσία και το σενάριο.