28.8 C
Athens
Κυριακή, 26 Ιουνίου, 2022
ΑρχικήΠολιτισμόςΟι μεγαλύτεροι έρωτες της μικρής οθόνης

Οι μεγαλύτεροι έρωτες της μικρής οθόνης [Μέρος Β΄]


Της Μαριτίνας Γκίνη,

Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, η άνοιξη είναι για κάποιους μια αμιγώς ερωτική εποχή. Ακόμα και για την ίδια τη φύση ισχύει αυτό, μιας και τους μήνες αυτούς τα πάντα ανθίζουν και καρποφορούν. Στο πλαίσιο, λοιπόν, αυτού του ερωτισμού, ας αφιερώσουμε και αυτό το άρθρο στα υπόλοιπα αγαπημένα ζευγάρια της ελληνικής τηλεόρασης. Ζευγάρια που οι περισσότεροι από εμάς θα θέλαμε να καταλήξουν μαζί και στις περιπτώσεις που δεν υπήρχε happy end για τον ερωτά αυτόν, μας κόστισε παραπάνω από ό,τι θα έπρεπε.

«Άγγιγμα Ψυχής» – Πάτερ Ιωάννης & Δέσποινα

Πηγή Εικόνας: gos.bbend.net

Το 1998, κάνει πρεμιέρα στον Ant1 η δραματική ερωτική σειρά του Μανούσου Μανουσάκη «Άγγιγμα Ψυχής». Το πρωταγωνιστικό  ζευγάρι είναι ένας ιερωμένος και μια αγιογράφος. Ένας θυελλώδης έρωτας, με έντονο πάθος, αλλά με πολλές δυσκολίες, μιας και ήταν εντελώς κατακριτέος, λόγω της ιερατικής θέσης του πατέρα Ιωάννη. Όπως ήταν αναμενόμενο, το ζευγάρι αυτό δεν μπορούσε να έχει ευτυχισμένο τέλος, διότι παρ’ όλο που υπήρχε αμοιβαία αγάπη μεταξύ τους, υπήρχε και ένα μεγάλο χάσμα που δεν γεφυρώθηκε ποτέ.

«Ντόλτσε Βίτα» – Χριστίνα Μαρκάτου & Αντώνης Καλούδης

Πηγή Εικόνας: in.gr

Ταξιδεύουμε πίσω στο 1995, όταν η Άννα Παναγιωτοπούλου και ο Θανάσης Ευθυμιάδης ενσάρκωσαν τους Χριστίνα και Αντώνη στην τηλεοπτική σειρά του Mega «Ντόλτσε Βίτα». Η Χριστίνα, μια ευκατάστατη γυναίκα της αστικής τάξης ερωτεύεται τον Αντώνη, χωρίς να ξέρει ότι πρόκειται για τον δεσμό της κόρης της, Ντορίτας. Αυτή η σχέση περνάει από σαράντα κύματα και όταν πια αποκαλύπτεται σε συγγενείς, φίλους και ιδιαίτερα στη μοναδική γιαγιά Όλγα Μαρκάτου, οι συνέπειες είναι κωμικοτραγικές. Δυστυχώς, ούτε αυτό το ζευγάρι είχε αίσιο τέλος, αλλά εμείς δεν είδαμε ποτέ γιατί χώρισαν.

«Θα βρεις τον δάσκαλό σου» – Θάνος και Μαρίζα

Πηγή Εικόνας: iefimerida.gr

Οι περισσότερες μαθήτριες θα θέλαμε να είχαμε έναν καθηγητή χημείας, όπως ο Θάνος Ποντίκης, την τύχη, όμως, αυτή είχε η Μαρίζα Πασπάτη. Μια μαθήτρια της τρίτης λυκείου, της οποίας ο θυμός για τον καθηγητή της εξελίσσεται σε έναν μεγάλο έρωτα, που και αυτός συνάντησε κάποια εμπόδια και τις αντιρρήσεις πολλών. Ωστόσο, η αγάπη αυτή κατάφερε και ξεπέρασε τις δυσκολίες και μας έδειξε ότι, τελικά δεν έχει σημασία πώς ξεκινάει η σχέση δύο ανθρώπων, αλλά πώς τελειώνει. Ο έρωτας του Θάνου και της Μαρίζας, που τόσο μας ενθουσίασε, είχε και το ανάλογο χαρούμενο φινάλε.

«Οι στάβλοι της Εριέττας Ζαΐμη» – Μελίτα Μιχαήλ και Μήτσος Παυλάτος

Πηγή Εικόνας: athensmagazine.gr

Ένας έρωτας που γεννήθηκε στο σωφρονιστικό κατάστημα του Καλάμου, ανάμεσα στην καταδικασμένη σε ισόβια Μελίτα Μιχαήλ και τον κοινωνικό λειτουργό της φυλακής, Μήτσο Παυλάτο, που εφαρμόζει ένα πιλοτικό πρόγραμμα σωφρονισμού. Ο έρωτας αυτός ήταν αντίθετος με τους κανονισμούς της φυλακής, οπότε θα λέγαμε πως είχε καταδικαστεί εξαρχής. Αλλά, επειδή κάθε σενάριο είναι πιθανό, ο έρωτας αυτός απελευθερώθηκε από κάθε δεσμό μαζί με τις κρατούμενες της φυλακής, αφού στο τελευταίο επεισόδιο είδαμε τη μεγάλη απόδραση.

«Στο Παρά Πέντε» – Ντάλια και Αλέξης

Πηγή Εικόνας: el-gr.facebook.com

Ένας έρωτας που γεννήθηκε στο «Παρά Πέντε». Η Ντάλια και ο Αλέξης συνδέονταν με μια σχέση τόσο όμορφη. Ο Αλέξης προσπαθούσε να καταπνίξει τα αισθήματά του, τα οποία εξομολογήθηκε στη Ντάλια και η Ντάλια από την πλευρά της φοβόταν να αγαπήσει τον Αλέξη, αφού στο παρελθόν είχε σχέση με τον πατέρα του. Ένας έρωτας που άντεξε την απόσταση ανάμεσα σε δύο ανθρώπους, που και όταν ήταν μακριά, ένιωθαν δίπλα ο ένας στον άλλο.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ
  • Οι έρωτες της ελληνικής τηλεόρασης που άφησαν εποχή, thedailyowl.gr, διαθέσιμο εδώ.
  • 17 παράνομοι έρωτες της ελληνικής TV που έσπασαν κάθε ταμπού, womenonly.gr, διαθέσιμο εδώ.

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Μαριτίνα Γκίνη
Γεννήθηκε στα Μέγαρα το 1999. Είναι προπτυχιακή φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Λατρεύει τον εθελοντισμό, τα ταξίδια και τα βιβλία που μπορούν να την ταξιδέψουν σε μια άλλη εποχή.