24.3 C
Athens
Δευτέρα, 21 Ιουνίου, 2021
Αρχική Οικονομία Η Jeep... προσαρμόζεται παρά το δυνατό brandname στη νέα πραγματικότητα των αυτοκινήτων

Η Jeep… προσαρμόζεται παρά το δυνατό brandname στη νέα πραγματικότητα των αυτοκινήτων


Του Άρη Κατσίδη,

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες… αλλάζουν εποχή λόγω της ηλεκτροκίνησης, των νέων μοντέλων και για αυτό πρέπει να ακολουθήσουν τις επιταγές της νέας εποχής. Μια εταιρία που είναι συνώνυμο με μια κατηγορία, η Jeep, πρέπει και αυτή όπως όλα δείχνουν να συμβιβαστεί με τους ρυθμούς της νέας πραγματικότητας.

Το brand που ανήκει στην Fiat Chrysler παράγει κατά κύριο λόγο πιο sport utility οχήματα και τώρα, θα μπει στην αγορά των pickup. Η Jeep θέλει να μπει δυναμικά στη σημερινή αγορά αυτοκινήτων κάνοντας σωστές επιχειρηματικά κινήσεις, με τις άλλες μάρκες να προσπαθούν να της πάρουν μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων, ακολουθώντας τα κατάλληλα βήματα ώστε να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Πολύ απλά, η Jeep, το πιο δυνατό και κερδοφόρο brand της Fiat Chrysler, αφού πουλάει 1.49 εκ. οχήματα παγκοσμίως και 923.291 αμάξια στις Η.Π.Α. (2019) σε αντίθεση με τα pickup της RAM (επίσης του FCA) που πουλάει 703.023 αυτοκίνητα.

Πηγή: jeep.gr

Η Jeep πουλάει τόσο πολύ γιατί πρώτον έχει πολύ μεγάλη φήμη και αναγνώριση της ποιότητας των προϊόντων της, με την έννοια ότι όλοι αναγνωρίζουν πως τα αυτοκίνητα της είναι ανθεκτικά και ανταποκρίνονται με το παραπάνω στα ζητούμενα και σε αυτά που ζητούν οι αγοραστές. Δεύτερον, έχει ένα πολύ ισχυρό brand, το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, καθώς όλοι όταν μιλάνε για Jeep, χαρακτηρίζουν μια κατηγορία αυτοκινήτων. Τρίτον, έχει βάση παραδοσιακών πελατών, οι οποίοι αγοράζουν πιο ακριβά και είναι ενθουσιώδεις, καθώς υπάρχουν τουλάχιστον από την δεκαετία του 1950s και διάφορα clubs για την Αμερικανική εταιρία.

Τα τελευταία χρόνια τα SUV έγιναν πιο δημοφιλή και για αυτό όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν να ακολουθήσουν τις επιθυμίες του κόσμου και να «μεγαλώσουν» τα αυτοκίνητά τους. Σε κατηγορίες που η JEEP είχε πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς τώρα πια δεν είναι μόνη της και πρέπει να τα βάλει με τους ανταγωνιστές.

Πέρα από αυτό, η Jeep ανταποκρίνεται στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης και για αυτό λανσάρει την έκδοση plau-in hybrid version του Jeep Wrangler, που είναι το πιο «πράσινο» και πιο δυναμικό Wrangler της κατηγορίας του, ενώ με το λανσάρισμα των Wagoneer και Grand Wagoneer, επιθυμεί να λάβει μεγάλο μερίδιο στην πίστα του κοινού που θέλει μεγάλα οχήματα με τρεις σειρές θέσεων.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ

  • Future of Jeep to be unveiled Thursday with hybrid electric Wrangler and Grand Wagoneer SUVs, CNBC. Διαθέσιμο εδώ.
  • Jeep has a legendary reputation, but a growing number of rivals, CNBC. Διαθέσιμο εδώ.

 

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

«Ο πόλεμος κατά των ναρκωτικών» στις Φιλιππίνες αντιμέτωπος με το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο

Της Άννας Γκουέν, Ο Φιλιππινέζος Πρόεδρος Rodrigo Duterte έχει τραβήξει ουκ ολίγες φορές την προσοχή. Ήδη πριν από την ανάληψη των καθηκόντων του ως αρχηγός...

Scripta Manent: Γυναικοκτονία λέγεται! Και το πολιτικό σύστημα φέρει ευθύνη…

Του Κωνσταντίνου-Ειρηναίου Σταμούλη,  Το περιστατικό στα Γλυκά Νερά μας αηδίασε, μας φόβισε, μας έκανε να αντικρίσουμε μία τοξικά κυνική και υπαρκτή κοινωνική διάσταση που επιλέγουμε...

Cats Are Capable of Loving you – And Here’s Why

By Anastasia Miskaki, June 8th marked the National Best Friends Day in the United States and pets are very often one of the first thoughts...

Το Ζήτημα της Εκκλησίας της Ελλάδος

Του Νίκου Παπάζογλου, Στη νομοθεσία του Βυζαντίου με τις Ιουστινιάνειες Νεαρές, η Βασιλεία και η χριστιανική Ιεροσύνη χαρακτηρίζονταν ως δώρα Θεού με διακριτούς ρόλους για...
Άρης Κατσίδης
Είναι φοιτητής του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις οικονομικές ειδήσεις, ενώ παρακολουθεί σταθερά το χρηματιστήριο. Ως χόμπι έχει τον αθλητισμό, την ιστορία, την γεωγραφία, αλλά και τα ταξίδια.