15.9 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΗ Ferrari μπαίνει στον κόσμο των NFTs

Η Ferrari μπαίνει στον κόσμο των NFTs


Του Άρη Κατσίδη,

Μια από τις πιο γνωστές εταιρείες πολυτελών αυτοκινήτων είναι σίγουρα η Ferrari, η οποία αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα brandname που έχει συνώνυμο την ταχύτητα, την αγωνιστική δράση, αλλά και την πολυτέλεια. Γιατί, όμως, η ιταλική εταιρεία απασχολεί την επικαιρότητα λίγο πριν το 2021 σημάνει τη λήξη του; Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα βρίσκεται στο γεγονός ότι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία εισήλθε στην αγορά blockchain μέσω της συνεργασίας της με τη Velas Network, μια ελβετική εταιρεία ψηφιακών προϊόντων, και μέσω αυτής εισήλθε στα NFTs.

Αρχικά, θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να προσδιορίσουμε τι είναι το NFT. Το NFT (Non-fungible token), λοιπόν, ορίζεται ως ένα συλλεκτικό ψηφιακό περιουσιακό στοιχείο, το οποίο έχει αξία τόσο ως κρυπτονόμισμα όσο και ως έργο τέχνης, ενώ δεν μπορεί να ανταλλαχθει, καθώς είναι κάτι μοναδικό. Τo NFT αποθηκεύεται σε blockchain, δηλαδή σε έναν κατανεμημένο λογιστικό κατάλογο (distributed ledger), δημόσιο ή ιδιωτικό, στον οποίο συναλλαγές ή δεδομένα συνδέονται μεταξύ τους σε συνδεδεμένα μπλοκ δεδομένων, καθιστώντας τα πρακτικά αμετάβλητα και αδιαμφισβήτητα από όλους τους κατανεμημένους κόμβους (Nodes), στους οποίους έχει γίνει η ενημέρωση του καταλόγου, σύμφωνα με τον ορισμό που δίνει γι’ αυτό η εταιρεία Gartner.

Πηγή εικόνας: dev.to

Επιστρέφοντας στα NFTs, διακρίνουμε ότι πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να αναρωτιούνται γιατί τα συγκεκριμένα ψηφιακά προϊόντα μπορούν να διαθέτουν τόσο μεγάλη προστιθέμενη αξία. Ο λόγος είναι ότι όταν κάποιος αγοράζει ένα από αυτά τα NFTs, εγγυάται το δικαίωμά του να τα χρησιμοποιήσει, καθώς αποτελεί τον μοναδικό του ιδιοκτήτη. Πολλά από αυτά τα NFTs πουλήθηκαν για εκατομμύρια δολάρια καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021, ενώ αρκετοί κολοσσοί έχουν εισέλθει στην αγορά και έχουν ακολουθήσει τη συγκεκριμένη επιλογή, όπως η Adidas, η Nike και η Visa.

Το παράδειγμα των υπολοίπων κολοσσών, λοιπόν, αναμένεται να ακολουθήσει και η Ferrari μετά τη συμφωνία της με την ελβετική εταιρεία. Σύμφωνα με την πολυετή τους συμφωνία, η Velas θα δημιουργήσει ψηφιακό περιεχόμενο για τη Ferrari, ούσα παράλληλα και χορηγός στον τίτλο της ιταλικής ομάδας στο E-Sports Series.

Πηγή εικόνας: nftbuzz.app

Ο επικεφαλής της Ferrari στην F1, Mattia Binotto, ανέφερε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ξεκινάμε τη συνεργασία μας με τη Velas Network AG, μια εταιρεία που κάνει την καινοτομία και τις επιδόσεις το σήμα κατατεθέν των τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων και υπηρεσιών: όλες αυτές είναι αξίες που μας ενώνουν και μας οδήγησαν να επιλέξουμε τη Velas ως έναν από τους premium συνεργάτες μας».

Καταληκτικά, η είσοδος της Ferrari σε μια νέα περιοχή, αλλάζει εντελώς τα δεδομένα όπως τα γνωρίζαμε μέχρι πρότινος. Παράλληλα, η Velas Network AG επιχειρεί ένα σημαντικό άνοιγμα σε μια εντελώς καινούργια βάση χρηστών. Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πού θα οδηγήσει αυτό το «πάντρεμα»!


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ

  • Forecast: Blockchain Business Value, Worldwide, 2017-2030, gartner.com, διαθέσιμο εδώ
  • Τι Είναι Η Τεχνολογία Blockchain, blockchain.org.gr, διαθέσιμο εδώ
  • Forget Lambo, Ferrari Is Launching Its Own Collection Of NFTs, bitcoinist.com, διαθέσιμο εδώ

 

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Άρης Κατσίδης
Άρης Κατσίδης
Είναι φοιτητής του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις οικονομικές ειδήσεις, ενώ παρακολουθεί σταθερά το χρηματιστήριο. Ως χόμπι έχει τον αθλητισμό, την ιστορία, την γεωγραφία, αλλά και τα ταξίδια.