15.9 C
Athens
Τετάρτη, 12 Μαΐου, 2021
Αρχική Οικονομία Προς το τέλος οι τηλεφωνικές πωλήσεις στα fast food: Το 75% στις...

Προς το τέλος οι τηλεφωνικές πωλήσεις στα fast food: Το 75% στις Η.Π.Α. παραγγέλνει από εφαρμογές


Του Άρη Κατσίδη,

Όπως πρωτοείπαμε σε προηγούμενα άρθρα, οι περισσότερες εταιρείες fast food παγκοσμίως παρατηρούν ότι οι πωλήσεις τους και, συνεπώς, τα κέρδη τους αυξάνονται μέσω των εφαρμογών τους. Όλες αυτές οι εταιρίες, γι’ αυτόν τον λόγο, κατευθύνουν τους πελάτες τους στις εφαρμογές τους, τις οποίες προσπαθούν να κάνουν όσο καλύτερες και λειτουργικές μπορούν, με σκοπό να προσελκύουν το κοινό.

Αυτό, έχει ως συνέπεια άλλοι παραδοσιακοί τρόποι παραγγελίας να παραγκωνιστούν, ή ακόμη και να αναμένεται να καταργηθούν, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, ο CEO της Domino’s Pizza, Ritch Allison, μίλησε πρόσφατα για το γεγονός πως οι τηλεφωνικές κλήσεις παραγγελίας έχουν μειωθεί, αφού οι περισσότεροι παραγγέλνουν, πλέον, μέσω εφαρμογών.

Πηγή: pixabay.com

Περισσότερο από το 75%, από τις πωλήσεις της Domino’s, γίνονται από παραγγελίες μέσω εφαρμογών, κάτι που δεν έγινε, αποκλειστικά, από τις αλλαγές που έφερε η πανδημία, αφού υπήρχε και πριν μεγάλο ποσοστό (70%) και αναμένεται στο μέλλον να μεγαλώσει αυτή η συνήθεια ακόμη περισσότερο.

Σε συνέντευξη του στο Mad Money, ο Ritch Allison ανέφερε: «Καθώς ατενίζουμε το μέλλον, αυτά θα είναι τα είδη των πραγμάτων που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού και δεν πιστεύουμε ότι επιστρέφουν.». Ο CEO της Domino’s Pizza με αυτήν την δήλωση του, υπογράμμισε ότι όλοι πίστευαν ότι οι πωλήσεις μέσω εφαρμογών θα σημειώσουν πτώση μετά το τέλος της πανδημίας, κάτι που δεν συνέβη, οπότε αυτή η τάση θα συνεχίσει να μας απασχολεί και τα επόμενα χρόνια, χωρίς καμία αμφιβολία.

Με τις τελευταίες επενδύσεις της, η Domino’s, στον μεγαλύτερο αριθμό των καταστημάτων της, εγκαθιστά νέες τεχνολογίες για να γίνεται η παραγγελία και στοχεύει στην ταχύτερη και ευκολότερη λήψη φαγητού. Βέβαια, η Domino’s προσπαθεί να ακολουθήσει τις επιταγές της νέας πραγματικότητας και, ίσως, να φέρει νέες τάσεις, με σκοπό να εντυπωσιάσει το κοινό και να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στα ποσοστά των πωλήσεων. Για παράδειγμα, στο Χιούστον η εταιρία fast food κάνει τεστ σε συνεργασία με την Nuro για να γίνεται η παραγγελία με αυτόνομη οδήγηση.

Πηγή: pixabay.com

Σχετικά με αυτό, ο Allison ανέφερε: «Νιώθουμε ότι βρισκόμαστε σε πολύ καλή θέση στον τομέα της τεχνολογίας, με την αγορά να είναι πολύ κατακερματισμένη. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο μερίδιο που πρέπει να κερδίσουμε σε ολόκληρη την αγορά».

Συμπερασματικά, για μία ακόμα φορά συναντάμε ριζικές αλλαγές στις συνήθειες παλιότερων ετών. Είμαστε, όμως, εδώ για να επιβραβεύσουμε τις επιχειρήσεις που βρίσκονται μπροστά στις εξελίξεις και δεν χάνουν στιγμή προσπαθώντας να κρατήσουν «ζεστή» την πελατεία τους και, φυσικά, να την αυξήσουν.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ
  • Domino’s Pizza pilots driverless delivery with Nuro autonomous car in Houston, CNBC. Διαθέσιμο εδώ.
  • Domino’s Pizza CEO says phone ordering is near obsolete as digital sales continue to climb, CNBC. Διαθέσιμο εδώ.

 

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Σιγκαπούρη: Το καλύτερο μέρος να ζει κανείς εν καιρώ πανδημίας

Της Ελπίδας Καλαμαράκη, Μετά από 5 μήνες κυριαρχίας της Νέας Ζηλανδίας, η Σιγκαπούρη κατάφερε να την εκθρονίσει, καθιστώντας τον εαυτό της ως τη καλύτερη χώρα...

Η έννοια της «κατάπεισης σε αυτοκτονία» του άρθρου 301 ΠΚ

Της Καίτης Καππάτου, Με αφετηρία τον μη αξιόποινο και ποινικά αδιάφορο χαρακτήρα της αυτοκτονίας και της απόπειρας αυτής, το έγκλημα του άρθρου 301 ΠΚ παρουσιάζει...

An anthem to flowers by Makoto Azuma!

By Panagiota Katsaveli, Spring and summer are two seasons associated with bright colors, warm weather and of course lots of flowers! During spring the Earth...

Η ναυμαχία της Ιτέας: Η αψιμαχία-πρόδρομος για την καταστροφή του τουρκικού στόλου στο Ναβαρίνο

Του Κωνσταντίνου Δήμου, Λίγο πριν ξεσπάσουν τα γεγονότα της ναυμαχίας του Ναβαρίνου στις 20 Οκτωβρίου 1827, περίπου ένα μήνα πριν είχε προηγηθεί μια ναυτική συμπλοκή...
Άρης Κατσίδης
Είναι φοιτητής του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις οικονομικές ειδήσεις, ενώ παρακολουθεί σταθερά το χρηματιστήριο. Ως χόμπι έχει τον αθλητισμό, την ιστορία, την γεωγραφία, αλλά και τα ταξίδια.